...

လုပ်ငန်းကို အများနဲ့မတူအောင်ကွဲထွက်ခြင်း

onlyness ဆိုတဲ့ တစ်ခုတည်းသော .. ဖြစ်ဖို့ကြိုးစားပါ။ ၁။ တူညီမှုတွေကြားထဲက မတူညီမှုကို ရှာပါ။ ၂။ မိမိထုတ်ကုန်ကို ယုံကြည်ချက်ဒသနတစ်ခုခု ပေါင်းထဲ့ပါ။ ၃။ တစ်ခုကောင်းကို ရွေးချယ်ပါ။ ဘယ်လိုပြိုင်ပွဲမှာမဆို ပန်းဝင်ပြီး ပထမဖြစ်ဖို့ဆိုတာ နည်းလမ်းနှစ်ခုရှိပါတယ်။တစ်နည်းက အားလုံးနဲ့ ပြိုင်ဆိုင်ပြီး အားလုံးထက်အတော်ဆုံးအကောင်းဆုံးအမြန်ဆုံးဖြစ်တဲ့အခါ အားလုံးကိုကျော်တက်ပြီး ပထမ…

fixed တွေကို free ပေးပါ

Fixed ဆိုတာက .. ကိုယ့်လုပ်ငန်းမှာ မဟုတ်လဲ ရှိတဲ့အရာတွေကို ပြောတာ၊ ပုံသေ တွေပေါ့။ ဥပမာ .. ဝန်ထမ်းတွေပေါ့။ တစ်နေ့လုံး တစ်ပြားဖိုးမှ မရောင်းရလဲ ဒီဝန်ထမ်းကုန်ကျစားရိတ်က မဟုတ်လဲ ရှိနေမှာပဲ။ လုပ်ငန်းတိုင်းမှာ … ပုံသေ တွေဆိုတာရှိတယ်။ မဟုတ်လဲ.. ဒီဝန်ထမ်းတွေကို လစာပေးထားရမှာပါပဲ။…

အာမခံချက်ပေးပါ

ဝယ်ယူမှုတိုင်းမှာ စိုးရိမ်စိတ် ဆိုတာ ရှိတယ်။ အဲဒီ စိုးရိမ်စိတ်ကို ဖော်ထုတ်ပြီး သက်သာအောင်လုပ်နိုင်မှ အရောင်းဆိုတာ ဖြစ်မယ်။ မာသင် စျေးကြီးကြီးပေးဝယ်ရတဲ့ ပစ္စည်းမှ မဟုတ်ဘူး၊ စျေးနည်းတဲ့ပစ္စည်းဝယ်လဲ စိုးရိမ်တာပဲ။ ကားဝယ်ရင် ဖောက်စွပ်ဖြစ်မှာစိုးတယ်။ စပျစ်သီးဝယ်ရင် ချဉ်မှာစိုးတယ်။ ထောပတ်သီးဝယ်ရင် ပုတ်နေမှာစိုးတယ်။ ထိုးမှုန့်ဝယ်ရင် စားမကောင်းမှာစိုးတယ်။ ဘာပဲဝယ်ဝယ်…

မားကက်တင်း စတား

မားကက်တင်း မှာ အဓိက လုပ်ဆောင်ရမယ့် အချက် (၄) ချက်ရှိတယ်။ ၁။ ကိုယ့်ထုတ်ကုန်ကို လူများများ မြင်အောင်လုပ်ရမယ်။ မမြင်ဖူးတဲ့အရာကိုဘယ်သူမှမဝယ်ဘူး။ ၂။ ကိုယ့်ထုတ်ကုန်ကို လူများများစမ်းသုံးဖူးအောင်လုပ်ရမယ်။ ကိုယ့်ပစ္စည်းကောင်းကြောင်းကို မသုံးဖူးပဲနဲ့ မသိနိုင်ဘူး။ ၃။ ကိုယ့်ထုတ်ကုန်ကို နေရာများများမှာ အလွယ်တကူရအောင်လုပ်ရမယ်။ ကြိုက်ပေမယ့် ဝယ်ဖို့ခက် ရှာဖို့ခက်…

မားကက်တင်းဌာနအတွက် ကဒ်ပြား

မတိုင်းတာနိုင်ရင် … မတိုးတက်နိုင်ဘူး။ ဒါကြောင့် တိုးတက်ဖို့အတွက် အရင် တိုင်းတာနိုင်အောင်လုပ်ရမယ်။ ကိုယ့်လုပ်ငန်းရဲ့ မားကက်တင်း ကို တိုင်းတာနိုင်ဖို့ အမှတ်ပေးကဒ်ပြားလေးလုပ်ထားပါ။ ဒါမှ .. တိုးတက်နိုင်တော့မပေါ့။ ။ မာသင်

စျေးကွက်သို့ သွားရာလမ်း

စျေးကွက်ပေါက်ဖို့ ဆိုတာ .. အမှန်တော့ ကိုယ့်ပစ္စည်းမကောင်းလို့လဲ မဟုတ်ဘူး။ ကိုယ့်မားကက်တင်း မကောင်းလို့လဲ မဟုတ်ဘူး။ စျေးကွက်သို့ သွားရာလမ်း ကိုက ရှည်လျား နေတာ။ လွယ်လွယ်စိတ်မပျက်နဲ့ … ဆက်လုပ်။ ။ မာသင်

ပရိတ်သတ်အရင်ရှာပါ

မြင်မြင်ချင်း ကြိုက်တယ် ဆိုတာ ဖြစ်နိုင်ပေမယ့် ကိုယ့်ထုတ်ကုန်ကို တွေ့တွေ့ချင်း ဝယ်တယ်ဆိုတာ ၃% ပဲရှိတယ်။ ဝယ်မယ့်သူကို အာရုံစိုက်ရင် စျေးကွက်ငယ် ၃% ပဲရလိမ့်မယ်။ စိတ်ဝင်စားသူကို အာရုံစိုက်ရင် စျေးကွက်၄၀% ဖြစ်သွားပြီ။ အာရုံစိုက်မှုလေးပြောင်းလဲလိုက်တာနဲ့ ကိုယ့်စျေးကွက်က ၁၂၃၃ ဆ ကြီးသွားတယ်။ အာရုံမမှားနဲ့။ မရောင်းပါနဲ့…

စားသုံးသူလိုအင်ဆန္ဒ

စားသုံးသူရဲ့ လိုအင်ဆန္ဒ ဆိုတာ .. ကိုယ့်လုပ်ငန်းရဲ့ ဝယ်လိုအားကို သက်ရောက်မှုရှိတယ်။ စားသုံးသူတွေ လိုချင်လေလေ.. ကိုယ့်ပစ္စည်းရောင်းရလေလေပဲ။ ဒါကြောင့် .. စားသုံးသူတွေရဲ့ လိုအင်ဆန္ဒကို ပြဌန်းတဲ့အရာ (၃) ခုကို နားလည်ရမယ်။ ဗွိဒီယိုမှာရှင်းပြထားတယ်။

မားကက်တင်း လမ်းကြောင်း (၈)ကြောင်း

မားကက်တင်း ဘယ်လို လုပ်ရမှန်းမသိပါဘူး .. ဆိုရင် ဒီဗွီဒီယိုကိုကြည့်ပါ။ လုပ်စရာတွေအများကြီးပေါ်လာလိမ့်မယ်။ လုပ်ရမယ့် လမ်းကြောင်း တွေအများကြီးထွက်လာမယ်။ ကြိုက်တဲ့လမ်းကြောင်း ကို စပြီး လုပ်ပေတော့ပဲ။ ။