...

Ecosystem

မိမိလုပ်ငန်းကို Ecosystem တစ်ခုဖြစ်လာအောင်ကြိုးစားတည်ဆောက်ပါ။ ထုတ်ကုန်ဂေဟစနစ်ထဲရောက်သွားရင် စျေးနုန်းဆိုတာ ဒုတိယနေရာရောက်သွားတော့တာပါပဲ။ မာသင်

Convenience

စျေးနုန်းကွာပေမယ့် .. အိမ်နားက ဆိုင်မှာပဲ ဝယ်ဖြစ်သွားတယ် .. ဆိုတဲ့အဖြစ်မျိုးကြုံဖူးမယ်ထင်ပါမယ်။ စားသုံးသူတိုင်းက စျေးနှုန်းသက်သာမှုတစ်ခုကိုပဲ ကြည့်တာမဟုတ်ပါဘူး။ ပြောချင်တာက စျေးနှုန်းသက်သာဖို့ အဓိကမဟုတ်ပါဘူး။ စျေးနှုန်းသက်သာမှုကို လူတိုင်းကြိုက်တယ်.. ဆိုတာ မှားယွင်းတဲ့အယူအဆဖြစ်ပါတယ်။

Innovation

ဆန်းသစ်မှု ဆိုတာ ဘယ်သူမှ မလုပ်ဖူးတဲ့အရာကို တီထွင်ဆန်းသစ်ခိုင်းတာမဟုတ်ပါဘူး။ အမှန်တော့ လုပ်ငန်းတိုင်း က ဆန်းသစ်လို့ရပါတယ်။ စားသုံးသူနဲ့ ကိုယ့်လုပ်ငန်း (Touch Point) ထိတွေ့မှုတိုင်းကို ဖော်ထုတ်ပါ။ အဲဒီ ထိတွေ့မှုတစ်ခုတိုင်းက ဆန်းသစ်ဖို့ အခွင့်အရေးပါပဲ။

Relationship

ခင်မင်ရင်းနှီးမှုကြောင့် .. ရွေးချယ်ဖြစ်သွားပါတယ်။ စျေးကြီးချင်ကြီးပါလိမ့်မယ်… ကိုယ့်သူငယ်ချင်းဆိုင် ဖြစ်လို့ ဝယ်တယ်ဗျာ.. ။ ခင်မင်ရင်းနှီးမှုဆိုတာ .. သိခြင်းနဲ့စပါတယ်။ သိမှ ..ခင် ၊ ခင်မှ .. ကြိုက်၊ ကြိုက်မှတော့ .. ယုံတာပေါ့ဗျာ ..။ အချို့ဝန်ဆောင်မှုတွေက ယုံကြည်စိတ်ချရဖို့ပထမဖြစ်ပါတယ်။ စျေးနှုန်းနည်းနည်းကွာလဲ အရေးမကြီးပါဘူး။…

Personalization

ကိုယ်ရေးကိုယ်တာဆန်ခြင်း “ကိုယ်ရေးကိုယ်တာဆန်မှု ဆိုတာ မိမိလုပ်ငန်းမှာ တန်ဖိုးပေါင်းထဲ့ခြင်းတစ်မျိုးဖြစ်ပါတယ်။” #မာသင် အိုင်ဒီယာများ

ဘ၀တွန်းအား (၈)ခု

လူတိုင်းက ဘ၀တွန်းအား (၈) ခုကြောင်း ရုန်းကန်လှုပ်ရှားနေကြရတယ်။ ၁။ အသက်ရှင်ရပ်တည်မှု၂။ လွတ်လပ်မှု ၃။ သက်တောင့်သက်သာနေနိုင်ရေး၄။ချစ်ခင်ရသူများကို စောင့်ရှောက်နိုင်ရေး၅။ အစားအသောက်ကောင်းရရှိရေး၆။လိင်စိတ်ရ။အသာစီးရလိုမှု၈။တပါးသူ၏ထောက်ခံချက်

စျေးနှုန်းသတ်မှတ်နည်း (၅) နည်း

စျေးနန်းသတ်မှတ်ချက်များသွားရင် .. မရောင်းရတော့သလို၊ နည်းသွားပြန်ရင်လဲ .. ရောင်းရပြီး ကိုယ့်အတွက် မကိုက်ဖြစ်တတ်ပါတယ်။ ဒါကြောင့် စျေးနုန်းသတ်မှတ်တယ်ဆိုတာ .. လွယ်မရောင်နဲ့ ခက်ပါတယ်။ အကြောင်းရူဒေါင့်ပေါင်းစုံကစဉ်းစားရပါတယ်။ ဘယ်လိုအကြောင်းရူဒေါင့်လဲ ဆိုတော့ .. (၅) မျိုးဖော်ပြထားပါတယ်။

ရွေးချယ်စရာရှိခြင်း

ရွေးချယ်စရာရှိခြင်း ကို လူသားတိုင်းကြိုက်ကြပါတယ်။ ရွေးချယ်စရာရှိအောင်လုပ်ခြင်းဆိုတာ စိတ်အားထက်သန်မှုကို ဖြစ်ပေါ်စေပါတယ်။ ဝန်ထမ်းရေးရာမှာ .. .motivation လိုတယ် ။ စားသုံးသူတွေကို … motivation ပေးဖို့လိုတယ်။ Choice ဆိုတာ .. motivation ကိုဖြစ်စေနိုင်တဲ့အတွက် .. ရွေးချယ်ခွင့်ပေးခြင်းဆိုတာ motivation ပေးခြင်းတစ်မျိုးပါပဲ။ စားသုံးသူတွေကို……

သစ္စာရှိဖောက်သည်ဆိုတာ..

လုပ်ငန်းတိုင်းမှာ ပထဆုံး အမာခံဖောက်သည် ၁၀၀၀ ဆိုတာ အရေးကြီးပါတယ်။ စားသုံးသူကို သစ္စာရှိဖို့ မကြိုးစားပါနဲ့ အမာခံဖောက်သည်ဖြစ်လာဖို့ပဲ ကြိုးစားပါ။